Przedmioty i kwoty - AVBit Biuro Interaktywnych Technologii

Firma prowadzi działalność od 2002 r.
Przejdź do treści
Ogólna specyfikacja sprzętu i wartości dofinansowania z podziałem na rodzaje szkół.
Szkoły podstawowe:
  • Laptop wraz ze sprzętem umożliwiającym przetwarzanie wizerunku i głosu udostępnianego przez ucznia lub nauczyciela w czasie rzeczywistym za pośrednictwem transmisji audiowizualnej
  • Zestaw dla nauczyciela do prowadzenia zajęć z wykorzystaniem metod i technik kształcenia na odległość, w skład którego wchodzą: laptop, dodatkowa kamera internetowa, dodatkowy zestaw słuchawek i mikrofon, statyw, tablet graficzny lub tablet innego rodzaju służący w szczególności do rysowania elementów graficznych na komputerze lub monitorze
  • tablice interaktywne (tablica interaktywna z projektorem ultraogniskowym lub tablica interaktywna bez projektora ultraogniskowego),
  • projektory lub projektory ultrakrótkoogniskowy,
  • głośniki lub innych urządzenia pozwalające na przekaz dźwięku,
  • Interaktywne monitory dotykowe o przekątnej ekranu co najmniej 55 cali.
Szkoły podstawowe mogą pozyskać maksymalnie 14 tys. zł dofinansowania (80%), przy maksymalnej wartości projektu 17,5 tys. zł (14 tys. dofinasowania i 3,5 tys. wkładu własnego).
Szkoły ponadpodstawowe:
  • Laptop wraz ze sprzętem umożliwiającym przetwarzanie wizerunku i głosu udostępnianego przez ucznia lub nauczyciela w czasie rzeczywistym za pośrednictwem transmisji audiowizualnej
  • Zestaw dla nauczyciela do prowadzenia zajęć z wykorzystaniem metod i technik kształcenia na odległość, w skład którego wchodzą: laptop, dodatkowa kamera internetowa, dodatkowy zestaw słuchawek i mikrofon, statyw, tablet graficzny lub tablet innego rodzaju służący w szczególności do rysowania elementów graficznych na komputerze lub monitorze
  • tablice interaktywne (tablica interaktywna z projektorem ultraogniskowym lub tablica interaktywna bez projektora ultraogniskowego),
  • projektory lub projektory ultrakrótkoogniskowy,
  • głośniki lub innych urządzenia pozwalające na przekaz dźwięku,
  • interaktywne monitory dotykowe o przekątnej ekranu co najmniej 55 cali,
  • specjalistycznego oprogramowania lub materiałów edukacyjnych, wykorzystujących TIK, takie jak: wirtualne laboratoria, materiały do nauczania kodowania i robotyki.
Szkoły ponadpodstawowe mogą pozyskać maksymalnie 14 tys. zł dofinansowania (80%), przy maksymalnej wartości projektu 17,5 tys. zł (14 tys. dofinasowania i 3,5 tys. wkładu własnego).
Szkoły podstawowe kształcące uczniów niewidomych:
  • Laptop wraz ze sprzętem umożliwiającym przetwarzanie wizerunku i głosu udostępnianego przez ucznia lub nauczyciela w czasie rzeczywistym za pośrednictwem transmisji audiowizualnej,
  • Zestaw dla nauczyciela do prowadzenia zajęć z wykorzystaniem metod i technik kształcenia na odległość, w skład którego wchodzą: laptop, dodatkowa kamera internetowa, dodatkowy zestaw słuchawek i mikrofon, statyw, tablet graficzny lub tablet innego rodzaju służący w szczególności do rysowania elementów graficznych na komputerze lub monitorze,
  • pomoce dydaktyczne: notatniki brajlowskie, linijki brajlowskie lub inne urządzenia brajlowskie stanowiące połączenie funkcji notatnika i linijki brajlowskiej,
  • komputer stacjonarny lub laptop dla uczniów niewidomych, jeżeli jest on niezbędny do prawidłowego funkcjonowania pomocy dydaktycznych, o których mowa powyżej.
Szkoły podstawowe kształcące uczniów niewidomych mogą pozyskać maksymalnie 35 tys. zł dofinansowania (80%), przy maksymalnej wartości projektu 43 750 zł (35 tys. dofinasowania i 8 750 zł  wkładu własnego).
Szkoły podstawowe, w których kształcą się uczniowie posiadający różnorodne zaburzenia rozwojowe, utrudniające lub uniemożliwiające prawidłowy proces kształcenia:
  • Specjalistyczne oprogramowanie do pomocy dydaktycznych lub narzędzi do terapii, wskazanych wyżej, wykorzystywanych w TIK   
  • Komputer stacjonarny lub laptop, jeżeli jest on niezbędny do prawidłowego funkcjonowania pomocy dydaktycznych, narzędzi do terapii lub oprogramowania, wskazanych wyżej
  • pomoce dydaktyczne lub narzędzia do terapii:
    • psychoneurologicznej dla uczniów z zaburzeniami uwagi i koncentracji (np. Attention Deficit Hyperactivity Disorder – ADHD, Attention Deficit Disorder – ADD), z niepełnosprawnością intelektualną oraz dla uczniów z zaburzeniami procesów uczenia się (w tym z dysleksją, dyskalkulią),
    • procesów komunikacji, w tym zaburzeń przetwarzania słuchowego, dla uczniów z centralnymi zaburzeniami słuchu, słabosłyszących, z zaburzeniami koncentracji i uwagi, w tym ADHD, ADD, z autyzmem,
    • – dla uczniów posługujących się wspomagającymi i alternatywnymi metodami komunikacji (Augmentative and Alternative Communications – ACC), w szczególności uczniów z uszkodzeniami neurologicznymi, porażeniami,
    • – dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym, znacznym i głębokim,
    • – dla uczniów mających problemy w edukacji szkolnej z przyczyn innych niż wymienione wyżej z zaburzeniami wymagającymi terapii logopedycznej lub psychologicznej.
Szkoły podstawowe, w których kształcą się uczniowie posiadający różnorodne zaburzenia rozwojowe, utrudniające lub uniemożliwiające prawidłowy proces kształcenia mogą pozyskać maksymalnie 35 tys. zł dofinansowania (80%), przy maksymalnej wartości projektu 43 750 zł (35 tys. dofinasowania i 8 750 zł  wkładu własnego).
Specjalne ośrodki szkolno-wychowawcze dla uczniów niewidomych lub słabowidzących:
  • drukarki brajlowskie,
  • drukarki druku wypukłego,
  • drukarki 3D.
Specjalne ośrodki szkolno-wychowawcze dla uczniów niewidomych lub słabowidzących kształcenia mogą pozyskać maksymalnie 100 tys. zł dofinansowania (80%), przy maksymalnej wartości projektu 125 tys. zł (100 tys. dofinasowania i 25 tys. zł  wkładu własnego).
Pełen wykaz sprzętu do zakupu w ramach Aktywnej Tablicy znajduje się w załączniku do uchwały, strona 32.
       Tel. +48 603 956 868   e-mail: wlodzimierz_sobanski@wp.pl
Zawarte na stronie internetowej informacje, opisy produktów, specyfikacje techniczne oraz ceny
mają charakter informacyjny i nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu obowiązujących przepisów
prawa polskiego a w szczególności Kodeksu Cywilnego
Wróć do spisu treści